torstai 24. huhtikuuta 2008

Aaargh!

Moi!

Mamma on ollut tässä ihan helisemässä viikonlopusta lähtien: tietokone otti ja hajosi!
Se, että mamma on ihan addiktoitunut netin käyttäjä ei ainakaan ole auttanut asiaa... hetken aikaa se luuli että koko maailma kaatuu, mut sit se totes et onhan sitä ennenkin tultu ilman toimeen.

Mä olin sit DNA-testissä ja RAbies-rokotteella tiistaina. Mamma luuli et mä otan asiasta pulttia, mut mitä tommoset pienet piikit mua nyt hetkauttais. Mä tykkäsin Anna-tädistä tosi paljon ja oisin niin mielelläni tutkaillut kaikki nurkat eläinlääkärillä, mut mamma (tyhmä) rajoitti mun liikkumavapautta. Sit me käytiin Raumalla hakees jotain juttuja ja mä nukuin letkeenä leijonana boksissa... sain mä pyöriä autossakin hiukan ruokakaupan eessä... oli tosi siistiä ja mä olin ihan COOOOOOL!

Lisää tekstiä, kun saadaan kone kotona kuntoon.... tää mamman päähän (töihin) telepatialla tekstien siirtäminen on tosi raskasta!!!

Ei kommentteja: