lauantai 19. huhtikuuta 2008

Ulkotarha, yms.

Mä oon nyt päässyt jo jonkun aikaa meidän kissatarhaan katselemaan paikallista luontoa. Se on sellanen paikka missä ilma on raikasta ja aurinko paistaa aina... yöllä mua ei ole päästetty, kun on kuulemma liian kylmä. Kyllä tämmönen karpaasi pärjää missä vaan! Pistän kuvia kun kerkiän ja mamma saa sellasia kuvia missä näkyy enemmän kuin vaan korvasta vähän. Ainoa ongelma on, että meitä ei sais sieltä millään pois... on se niin jännää seurata kun oravat ja linnut painelee edes takas, naapuri ajelee aamutoimia autollaan ja sit Hessu kertoi et siinä käy joskus pienempi kissa häkin toisella puolella aina isottelemassa. Hessu on yrittänyt laittaa sitä omalle paikalleen, mut eihän toi mitään ymmärrä.

Mammalla on taas murheita, Hessu on lihonut - painaa nyt 8,6 kiloa... 400 grammaa taas tullut takaisin. Hessu on itse sitä mieltä, että tässä huushollissa ei ruokita koskaan kissoja riittävästi. Mä en ole vielä päättänyt kumpi on oikeessa, mutta ei toi velipoika ainakaan alipainoinen ole.

Markus-setä otti musta taas kuvia näyttelyssä ja voitte mennä tonne näyttelykuviin kurkkaamaan niitä. Mamma on niiiiiin minusta ylpeä! Syytä onkin.

Tiber on niin olevinaan, lähtee kuulemma ens kuussa jonnekin Tallinnaan... mä voin vaan arvailla mikä se paikka on. Me jäädään kuulemma Hessun kanssa kotiin... mut mamma sano, että mä saatan kans päästä sinne joskus isompana.

1 kommentti:

Rva Pippuri kirjoitti...

Teille on tunnustus blogissani!
(http://tee-se-itse.blogspot.com)