maanantai 14. huhtikuuta 2008

Maanantai

No juu, mamma on tänään väsäillyt yhdistysasioita kuntoon ja kironnut, kun tietokone mukamas **ttuilee sille. No, mä oon kyllä sitä mieltä että se on toi mamma joka sekoilee ihan itte.
Oli mamma tänään muustakin kiukkuinen... Tiber makasi tietsikan päällä ja sitten kesken mamman kirjoituksen päätti alkaa karvapallo-oksennusta kaaressa... tietokoneelle, kirjan päälle, pöydälle ja lattialle asti. Kyllä siinä lähti kaikki kolme kissaa ihan lennossa juosten, kun toi alkoi sen mekkalan. Mä en ainakaan jaksa semmosta kuunnella, eihän veikka voi sille mitään että karvamytty kakoo kurkusta ulos.

No, mamma leppyi taas tosi nopeesti... ei se jaksa meille koskaan kauaa olla kiukkuinen, kun tajuaa kuin tyhmä onkaan. Ja Tiber saa muutenkin mun mielestä täällä erivapauksia, kun on mamman eka sydänkäpy... takiaiseksi se sitä kutsuu - pyh!

Jaa juu, mähän vallan unohdin kertoa: Ei se Hessukaan mikään turha jätkä ole. On sekin valmistunut IP:ksi! Ja ollut jonkun kerran TP:kin.

No, nyt on taas ruoka-aika ja mun täytyy lopettaa, mutta joskus taas lisää.

Ei kommentteja: