torstai 1. toukokuuta 2008

Äänen käyttöä

No juu, iskä lähti eilen taasen matkoille, meinaan työmatkoille. Tulee kuulemma Tallinnan reissuksi takaisin ja mamma sanoi et parempi olis sitten kans tulla. Mitä se nyt tolleen, iskähän sano et se tulee ;-)

No, mä oon oppinut käyttään ääntäni ja varsinkin jos jokin ei tapahdu tarpeeksi nopeesti eli silloin kun sitä olen ajatellut jo ainakin 2 sekunttia. MÄÄÄÄY = ulos, MÄÄÄÄÄÄY = ruokaa, MÄY = mä oon täs, mää tulin, MÄÄÄY = sää tulit, mihin sää menet? Mamma sit aina yrittää luovia et mitä mikin tarkoittaa. Meillä on Hessun kans sellanen suloinen lapsen ääni, Tiberillä äijän ääni, kun onhan se kuulemma äijä ollutkin. Katotaan tuleeko mullekin tollanen mouru-ääni kun isoveikalla on.
Tässä mää pyyrän:
Juu ja täs on taidonnäyte: Tiber ja pienet "tilanteet" (joihin voi itsensä tunkea ja joissa voi jopa NUKKUA!)
Lisää taas kun keksin jotain sanottavaa... ja mullahan on sitä paljon. Mamma aina päivittelee välillä: näitten piti olla rauhallisia ja hiljaisia...

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Hauska blogi. Oon käyny pari kertaa lukasemassa.