torstai 21. elokuuta 2008

Hiljaiseloa

Täällä on ollut kovin hiljaista tätä nykyä. Dimmukin on ollut paljon kotosalla. Vähän on koirakavereita käynyt treffailees ja pari kertaa ollut agilityssä tässä Luvialla... seurailemassa, keppejä kokeiltu ja mennyt uljaasti (namin perässä). Asiaan, mä oon menossa viikonlopuksi viettään laatuaikaa mamin kanssa Vantaalle. Me saadaan kyydit edes takas ja Marika-täti on luvannut majoittaa meidät heille yöksi - on se niin kiva kun on näin kilttejä ihmisiä. Mut pestiin maanantaina ekan kerran ja mamma ei ole laisinkaan tyytyväinen... perjantaina vielä parempi pesu edessä. En todella tykkää noista pesuista, mutta nykyään seison jo ihan kiltisti pestävänä.

Eilen meillä kävi kylässä mamman ja iskän kummipoika. Me eli kissat ei välitetä noista naperoista tipan vertaa, mutta Dimmun mielestä ne on "ihkuja!". Tässä Aleksi, mamma ja D.
Kaikki peukut pystyyn! Nimittäin mulla on mahdollisuus valmistua sunnuntaina Championiksi. Mamma on ihan täpinöissä, olsin sit mamman eka Champion miäs... meillä kun on vaan noita pallittomia kappaleita kertynyt, heh. Mä oon alkanut lauleleen ihan urakalla jo ja viime yönä iskä meinas, että hänen peitto haisee pissalta... no, mä en kerro, arvailkoot vaan oliko vai eikö ollut ;-)

Laitan sit kuvatuksia näyttelystä kun jaksan ja kerkiän.

Ei kommentteja: