tiistai 1. heinäkuuta 2008

Kissan ja koiranelämää

Ja taas kone hajalla! Mamma on ihan jo väsynyt koko touhuun. Jää kaikki hommat tekemättä. Sitten meille on muuttanut musta mötti, joka haukkuu ja mamma sanoo, että se yrittää saada meidät leikkimään kanssaan. Iso-H on ottanut asian lunkisti, Tiber vetänyt herneen nenään ja mä, no mähän nyt en mitään "koiraa" pelkää... siis väistän jos änkee ihan iholle! Tietty!

Sen nimi on Curandero Corso Damore eli henkiparantaja eli Dimmu ;-) Kaikki iskän musasta tykkäävät tietää mistä lempinimi tulee. Aika pimee tyyppi toi on minustakin. Oisko niillä ja isoveikalla jotain yhteisiä salaisuuksia, kun on molemmat hevareita? No, mä olen menossa tosiaan Vantaalle ja Seinäjoelle syksyllä. Mamma sano, et sukujuhlien, pennun koulutuksen ja mökkireissujen lomassa ei ehdi näyttelyissä rampata kesällä - SOPII MULLE!
Dimmu oli tän illan kattoos IPPI-tätiä ja kun ne tuli takas me saatiin herkkuja ja leluja. Mulle riitti kun saatiin rauhas maata, eikä toi tullu riehuun jalkoihin. Nyt se makaa ihan naattina mamman jalkojen juuressa: sillä on tiukka kuri ja mamma sanoo ettei koira voi kasvaa "kuin pellossa"... yrittääkö se vihjata jotain? Mina ei ummartaa...

Yleisön pyynnöstä mulkattu väriskaalaa blogissa - vanhuksetkin näkee ;-)

Ei kommentteja: