maanantai 2. kesäkuuta 2008

Jämsään

Minä, Pinkkiläinen lähden sitten Jämsään parin viikon päästä. Siellä on näyttely ja se tietää taas sitä, että mamma alkaa sen hössötyksen. Pestään ja puunataan ja harjataan ja tupsutetaan. Se rauhoittuu vasta kun minä näytän upealta - vaikka omasta mielestäni näytän aina!

Mamma puhuu että meille tulee uus perheenjäsen, mutta ei kerrota enempää ennen kuin se tosiaan kotiutuu.

Mä oon nyt saanut olla tosi paljon ulkona kun isukkikin on ollut taas Suomen kamaralla. Tosin, siellä on niiiiiin kuuma päivällä, ettei siellä viihdy kuin Hessu. Vaikka se on musta ja mamma pelkää et se paahtuu vallan.

Mamma ja isukki kävi katsomassa eilen ihanaa Olana-neitiä Porissa. Se on mamman mielestä ihan supersuloinen ja jaksaa leikkiä aina. Noi mun isoveikat kun on näillä säillä vähän laiskanpuoleisia.

Laitetaan Olanastakin eli Kisusta yksi kuva tähän blogiin. Tässä Kisu on pieni vaavi. Nythän se on jo aika iso neiti, mut tää vaavi-kuva on mamman mielestä niin söpö!

3 kommenttia:

Iida kirjoitti...

Vai ei kerrota uudesta perheen jäsenestä....Kuules Pinkki isä haluaa jo tietää, että jos edes vähän vihjaat mikä se on ;0)
Terveisin isäsi Max

Iida kirjoitti...

Vai ei kerrota uudesta perheen jäsenestä....Kuules Pinkki isä haluaa jo tietää, että jos edes vähän vihjaat mikä se on ;0)
Terveisin isäsi Max

Hanna kirjoitti...

Kerrotaan sit kun on asia todellisuutta. Mutta voin kertoa, että häntä on todella odotettu pitkään ;-)